Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha.
?
.
Dennis schreef:Op stal is zeker geen optie.
Zelfs als ik hem voor het slapen gaan nog een keer uitmest en bij strooi krijgt ze het voor elkaar om met haar kop in de strond te liggen. Buiten blijft ze ook schoner (en het is makkelijker omdat mijn stal eigenlijk wagen opslag is).
Het is 'maar' een wedstrijd in de B. Dat ene onderdeel verzorging is wel leuk om een hoog cijfer te krijgen, maar daar moet het niet van af hangen of je winst rijd of niet vind ik. Van de zomer gaan we weer voor hoge verzorgings punten.
.
.Lintjuuuh schreef:Je hebt geloof ik spul van Cowboy's Magic (geloof dat het zo heet).
Dat spuit je op de gele vlekken en even laten intrekken, dan goed uitborstelen. Heb het zelf nog nooit geprobeerd maar geloof dat het er daarmee redelijk uit moet gaan.

Alrun__ schreef:Lintjuuuh schreef:Je hebt geloof ik spul van Cowboy's Magic (geloof dat het zo heet).
Dat spuit je op de gele vlekken en even laten intrekken, dan goed uitborstelen. Heb het zelf nog nooit geprobeerd maar geloof dat het er daarmee redelijk uit moet gaan.
Die heb ik, het werd alleen maar erger!