Binnenkort mag ik waarschijnlijk een hele grote stal huren
Daar kunnen ze dan met zijn tweeën in. Helaas kunnen ze niet los bijelkaar. Mijn oudste paard eet erg langzaam en het jonge dier erg snel. De oudste wordt snel dun en de jongste snel dik. Dus de jongste mag niet het voer van de oudste op gaan eten..Nu is mijn vraag wat voor afscheiding ik het beste kan maken om de stal te scheiden? Hebben jullie ervaring met bepaalde afscheidingen?
Ik denk er over om een balk aan beide zijde met een ketting op te hangen. Omdat het maar 1 balk is, zullen de pony's als ze rollen denk ik niet met hun benen vast kunnen komen te liggen. Bovendien beweegt de balk een beetje mee door de ketingen. Alleen denkt mijn 3 jarige dat hij een kruising is tussen een shetlander en springpaard
Hij heeft de neiging om onder alles door te kruipen of om er overheen te springen. Twee balken boven elkaar durf ik niet zo goed, omdat ik bang ben dat ze met hun been vast blijven zitten. Wat denken jullie?Hebben jullie tips voor andere afscheidingsmogelijkheden?
Owja, de afscheiding moet wel open kunnen, omdat er maar 1 deur is!
??
maar niet doen.
Maar als je dat niet wilt, is dat natuurlijk je goed recht.
) Maar ze gaan er sowieso op vooruit, omdat ze nu met hun hoofd 'buitenboord' kunnen draaien, dus over de omheining heen. En voorheen moesten ze hun nek bijna dubbelvouwen om te draaien