rare opmerking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IERTJE7

rare opmerking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 23:07

Vandaag was ik aan het rijden in de bak en het ging super goed, samen met nog 2 paarden.
Totdat een bijdehand meisje,vrouw(rond de 18 denk ik) die wel vaker raar doet maar denkt dat ze best populair is, midden in de bak gaat staan, zonder enige aanleiding.
er waren veel grote plassen in de bak vanwege de regen, & zij vond het nodig om met haar laars "dammetjes"te gaan maken terwijl wij bezig waren.
Dus zij met modder in de lucht gooien maar ik werd daar na 10 minuten wel een beetje zat van.
Dus op een moment dat zij ondertussen dat ze nog steeds modder aan het gooien was, aan het praten was met een stalgenoot, dacht ik hé hé kan ik weer even de hoefslag volgen.
Nou ik heb het geweten ook, JA *********** ZIE JE DAN NIET DAT IK BEZIG BEN blablablabla , helemaal uitschelden. Terwijl wij gewoon aan het rijden waren en als ik dan de hele tijd een grote cirkel om haar moet gaan maken door die plassen dan word ik dat wel zat. Achteraf vroeg ik het aan een meisje dat toen ook in de bak aan het rijden was of die vrouw ook zo fel gereageerd had, & dat was ook zo. wat vinden jullie hiervan?

ik weet niet of het hier goed staat, maar moest het even van mij afschrijven Bloos

Shani_1984

Re: rare opmerking

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:09

ik had haar gewoon genegeerd en was heerlijk verder gegaan met rijden....

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:10

klinkt wel asociaal en beetje vreemd mens denk ik

IERTJE7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 23:11

zoiets heb ik ook gedaan, heb haar gewoon met een nepglimlach aan gekeken van i dont care, maar achteraf vond ik het wel heel raar allemaal van haar.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:11

Het is een rijbak toch??? Kletsen doe je maar ergens anders, en als ze te weinig in de zandbak heeft gespeeld vroeger is dat ook niet jouw probleem.... Ik was gewoon in volle galop door een plas naast haar gereden!!! En dan heel schijnheilig een "oeps, sorry" laten vallen...
Laatst bijgewerkt door HummerTime op 02-01-07 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:11

Hahaha das een goeie BW

IERTJE7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 23:12

Die ga ik onthouden Haha!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:13

Reggea schreef:
Hahaha das een goeie BW

En geloof me, mijn paard heeft grote voeten en een stevig galop Knipoog

juliaaa

Reggea schreef:
ik had haar gewoon genegeerd en was heerlijk verder gegaan met rijden....

Ja

dom kind. zeker niet doen wat ze zegt. of zeggen: "als je daar niet weggaat met die voet, moet je het zelf weten, maar grote kans dat mijn paard er dan per ongeluk op trapt"

tanya89

Verward Met modder gooien? Weet je zeker dat ze al 18 was en geen 5? Pff Ik had gezegt van ga ff lekker ergens anders spelen ofzo:?

IERTJE7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 23:15

normaal zou ik dat gezegt hebben & krijg ik een hele scheldpartij maar inmiddels ben ik niet anders van haar gewend, als je der zou horen praten en doen zou je het bijna denken Clown

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:19

ik zou haar ferm op haar plaats gezet hebben! desnoods zou ik haar 'omver' rijden(of naast zo'n plas is ook leuk natuurlijk Knipoog ). Geen medelijde hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:22

Ik zou haar er fijntjes op gewezen hebben dat als ze weer in de zandbak wil spelen ze terug moet gaan naar de kleuteschool en niet mij tijdens mijn training moet gaan lastigvallen......

IERTJE7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 23:22

ik ging de hoefslag volgen en mijn paard kan heel boos kijken, maar zij zette ook net een stapje naar voren Bloos de modder werd haar te zwaar denk ik Clown en toen begon mijn paard wel een beetje driftig te doen Duivel zij IEEEEEEEEE toen moest ik lachen niet hard, Duivel en toen kreeg ik dat uitschelden

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:24

Lekker languit op je paard gaan liggen en erover walsen. 'ik kon er niets aan doen dat mijn paard iets tegen jou en je air heeft' Schijnheilig

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:30

zo zie je maar dat er nog zat rare figuren op deze aardbol los lopen

ik zou idd lekker express erop af rijden en dan idd lekker hard door de plas en lekker sarcasties zeggen oeps en met een grote lach erachter aan

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:35

Even vriendelijk vragen/zeggen of ze niet ergens anders kan gaan staan praten? De bak is om te rijden en niet om in te spelen. Dan maar een scheldpartij, maar ze kan toch ook zien dat ze in de weg staat.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 08:05

BitchyWitchy schreef:
Ik was gewoon in volle galop door een plas naast haar gereden!!! En dan heel schijnheilig een "oeps, sorry" laten vallen...

Jij bent dus al net zo gemeen als ik Haha!
Tenzij ze netjes gevraagd heeft of ze wat geultjes mag maken om het water weg te krijgen dan is het een ander verhaal.

IlOna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 15:18

wahha wat een mens Clown Ik had der echt net zo nat gemaakt. en net zolang langs der heen gereden tot ze der met der gezicht in lag Tong uitsteken Zulke mensen zijn niet wijs in kop. En ik had het ook niet gepikt dat ze me zou uitschelden. Wie gaat er nou in de bak modder gooien als andere mensen aan het rijden zijn? het is geen zandbak voor kleine kinderen Verward
Maarjaa dat is mijn mening Knipoog Haha!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 15:20

ik had haar eruit gestuurd,de bak is om in te rijden en niet om in te spelen.
laat niet over je heen lopen door zulke figuren die menen dat ze de baas kunnen spelen

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 16:17

Ik zou ook zo'n bitch zijn om door een plas te gaan racen hoor en dan nog droog vragen "oh ben je nu nat, past goed bij je handen" Ik kan me daar ook kwaad overmaken hoor, de bakken zijn nu nou eenmaal al niet zo geod begaanbaar, en dan nog zo'n hansworst erin, kan me voorstellen dat je het gehad had met haar Knipoog

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:48

Biancaa schreef:
Ik zou ook zo'n bitch zijn om door een plas te gaan racen hoor en dan nog droog vragen "oh ben je nu nat, past goed bij je handen" Ik kan me daar ook kwaad overmaken hoor, de bakken zijn nu nou eenmaal al niet zo geod begaanbaar, en dan nog zo'n hansworst erin, kan me voorstellen dat je het gehad had met haar Knipoog

haha ja tog is een rijbak Knipoog
vlak achter haar langs rijden haah moet je maar neit in de weg lopen Clown

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:51

Ik zou haar eerst vriendelijk vragen of ze de rijbak wil verlaten. Ze heeft er toch niets te zoeken?
Als mevrouw weigerde de bak te laten, dan zou ik af en toe eens mijn stuur kwijt zijn en lekker vlak bij haar langs door de plassen scheuren. Vork
Maar kun je niet aan de staleigenaar vragen of hij wil doorgeven dat als er mensen in de bak aan het rijden zijn dat je er niet in moet lopen/staan?
Misschien heeft hij meer overwicht. Knipoog

grosdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:01

BitchyWitchy schreef:
Het is een rijbak toch??? Kletsen doe je maar ergens anders, en als ze te weinig in de zandbak heeft gespeeld vroeger is dat ook niet jouw probleem.... Ik was gewoon in volle galop door een plas naast haar gereden!!! En dan heel schijnheilig een "oeps, sorry" laten vallen...

amen Clown

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:27

Haha BW ruless Knipoog

Maar wat een gek wijf om zo te reageren! Praten doe je maar in de kantine Clown