Paardje ligt open aan borst door deken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Omarlover85

Paardje ligt open aan borst door deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 21:34

Ik had een vraagje... Heb een paar dagen geleden ondekt dat men paardje zijn haren aan zen schouders en borst begint te verliezen door het licht schuren van zijn deken. Hij is wel geschoren dus ja dan komt dit gemakkelijker voor denk ik. Dit is al het 2de jaar dat ik dit deken gebruik (daarvoor op hem ongeschoren). Ik gebruik het als onderdeken onder zijn dik winterdeken. Heb al geprobeerd er een zachte handdoek tussen te steken enz maar deze zakt na enkele passen wandelen weer gewoon weg. Ik weet dat het gemakkelijk zou zijn om een nieuw deken of een speciale hals ter bescherming te kopen maar dit kost natuurlijk ook allemaal geld. Daarom vraag ik of jullie misschien alternatieve tips hebben?! Alvast bedankt!!

rosecroft6

Re: Paardje ligt open aan borst door deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:46

Hou dit topic even in de gaten die van mij heeft het ook en is niet geschoren

Eline__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:46

Kan je misschien is ander deken proberen?

Omarlover85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 21:50

Ja eerst lag er een ander deken op bijna hetzelfde als deze maar beetje dunner en daar had ie het niet en ja nu ligt het open dus kan ik het verschil niet erg bekijken hé. Trouwens is ook te dun dus ook geen mogelijkheid. En nieuwe ook niet dus ja... Verdrietig

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:56

misschien experimenteren met deken losser en strakker doen? Verder kana je misschien een deknen lenen van iemand om te kijken of het minder word! Dan hoef je er niet meteeen 1 te kopen