buitenbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flower54

buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 20:54

wij willen waarschijnlijk een buitenbak aanleggen Haha! Haha! Haha! Haha! maar nu is er een probleem: wij hebben niet echt geschikte grond: puin....echt puin, jammer genoeg want we hebben er heerlijke ruimte voor.. iemand tips/ideën?! Verward Verward

Jol1

Re: buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 21:20

Ik neem aan dat het puin laten afvoeren te duur is? Dan zou ik een egale ondergrond van het puin maken dat iets op afschot (d.w.z. iets schuin) ligt. Dan anti-worteldoek erop (nog mooier zijn die speciale, maar helaas onbetaalbare, matten. Daarbovenop een zandlaag met eventueel iets erdoor zoals bijv. houtchips net wat je wilt. Wij hebben zelf een paddock met gebroken puin onder een zandlaag en die blijft best goed droog en dat zelfs onderaan een dijk. Onze buren hebben een bak op die manier aangelegd, zonder antiworteldoek of matten en die is eigenlijk altijd berijdbaar. Deze oplossing is niet zo duur en je hebt toch een aardige bak op deze manier.

flower54

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 12:20

Oke hartstikke bedankt

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 14:39

Hier zijn speciale bedrijven voor Lachen

Strohalmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 18:49

het idee van Jol1 lijkt me wel een goede!! Ik zou als het mogelijk is het liefst het puin afvoeren, maar als dit idd te duur is zou ik ook voor die andere oplossing gaan Knipoog