Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) tegen de 200 euro kwijt per maand, vanaf 1 januari zal dat 210 worden want de stalprijs gaat omhoog. Daar komt alles nog bij: hoefsmid, veearts, startgeld etc.

hoeveel dat is doet niet ter zake, maar ik ben opgevoed met de stelling, dat je altijd iets achter de hand moet hebben..... spaarrekening wordt dus iedere maand bijgevuld
en dan wordt ie af en toe ook geplundert

missnynke schreef:aan het eind van mn salaris hou ik altijd nog een stukje maand over:p
maar we hebben een gezamelijke rekening waar we aan het begin van de maand elk een bedrag op storten, waardoor ik altijd iets achter de hand heb
paarden_ schreef:ik betaal 125 euro per maand.
*binnenbak
*buitenbak
*nog een buitenbak:D
*grote stallen;)
*stal wordt uitgemest
*paard wordt gevoerd
*stro en kuilvoer en hooi hoef je niet zelf te betalen
*springbenodigheden
*12 hectare wei
*zadelkamer
*ja en nog wel meer.
het is gewoon geweldig hier
das goedkoop
het was eerst voor ons goedkoper i.v.m. geen binnenbak, de binnenbak is pas gebouwt en nu is de prijs omhoog gegaan, hij is nu 180,-
en dan heb je dit allemaal:

heeel veel gesplitse weiden, dat je wel een grote wei hebben maar dat ze zich niet meteen volVRETEN 
)
)
Ik weet niet precies hoeveel dat is maar ik denk ongeveer €25,- om te sparen. paarden_ schreef:ik betaal 125 euro per maand.
*binnenbak
*buitenbak
*nog een buitenbak:D
*grote stallen;)
*stal wordt uitgemest
*paard wordt gevoerd
*stro en kuilvoer en hooi hoef je niet zelf te betalen
*springbenodigheden
*12 hectare wei
*zadelkamer
*ja en nog wel meer.
het is gewoon geweldig hier