) 
Hierboven dus de tekening en rechts van de rode denkbeeldige lijn het stuk wat ik denk te gebruiken. Nou is dit stuk dus langs de privéweg en aan de achterzijde (op de tekening geheel rechts) afgezet met kleine paaltjes en prikkeldraad, hetgeen er niet echt super bij ligt, maar wel gewoon heel is, alleen is het zeer ongelijk. Het ene punt weer hoger als het ander, maar het zal gemiddeld een hoogte hebben van zo'n 60 cm. (schat ik).
Langs de boomwal zit geen afrastering, maar wat ik wel van de eigenaar van het land aan moet leggen ter behoud van de bomen. Hoe ik dit wil doen moet ik zelf weten, zolang er maar niet aan gegeten kan worden. En ook zal ik zowiezo langs de denkbeeldige rode lijn een afrastering maken zodat het land gedeeld kan worden.
Aangezien IJsco geen blijvertje is en hier maar een aantal maanden zal verblijven wil ik dit op een zo goedkoop mogelijke manier oplossen. Wie o wie heeft er tips en andviezen? Eventueel met kosten erbij. Kan ik bijvoorbeeld van die dunne plastic paaltjes gebruiken met daartussen schrikdraad? Of moet ik echt houten paaltjes in de grond slaan? Wie o wie kan me helpen aan goedkope adviezen en tips?