Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en toen dacht m'n paardje ook nog dat het een krabpaal was...staart lelijk.....toen hebben we toch maar van dat witte lint gedaan
fjordnina schreef:Ik vind het de perfecte omheining om shetlanders binnen de draden te houden.
En waarom kan dat niet met een houten omheining of schrikdraad? 
Yvonnelind schreef:Nooit gebruiken bij dieren, je wilt niet weten hoe het eruitziet als er een dier in vastzit!

Winkie schreef:fjordnina schreef:Ik vind het de perfecte omheining om shetlanders binnen de draden te houden.
En waarom kan dat niet met een houten omheining of schrikdraad?

fjordnina schreef:
Omdat ze je er daar altijd wel door komen. Schrikdraad houd shetten met hun enorme vacht echt niet tegen.

Maar die van mij staan wel achter prikkeldraad
De paddock met open stal heeft lint, maar de grote graswei waar de paarden een paar uur per dag op komen is afgerasterd met prikkeldraad. Moet die wei nl met de koeien delen, en die blijven niet achter lint.
Het is de keuze die ik maak. Het maakt imo niet zo heel veel uit wat voor omheining je hebt, als je paard er doorheen vliegt, zal ie toch wonden krijgen, van schrikdraad net zo lelijk als van prikkeldraad. fjordnina schreef:fjordnina schreef:Ik vind het de perfecte omheining om shetlanders binnen de draden te houden.
Omdat ze je er daar altijd wel door komen. Schrikdraad houd shetten met hun enorme vacht echt niet tegen.