ik ben opzoek naar nieuwe pensionstal in de omgeving van amersfoort (bunshoten, leusden, nijkerk enz.). Nu ben ik niet heel rijk dus max 200 euro in de maand. Heeft iemand nog goede tips?
Denk dat Ermelo dan te ver weg voor je is.... wij hebben nl een stal vrij in Ermelo (staat ook op M-plaats). Is wel vlak bij de snelweg. Een meisje van stal komt uit Leusden en rijdt er ong 20 min over, dus voor jou misschien een kwartier......
Hoi ik woon op een boerderij waar mijn vader 4 stalletjes heeft gemaakt. Hierin staat alleen mijn pony. Ik weet niet of het voor een paard of pony is? En of je weidegang wilt? Anders kun je me wel een een mail sturen als het je wat lijkt...
Oja: de stal in Ermelo is € 200,- ex mesten, € 235,- incl mesten. Uiteraard weidegang (paddock), super 20x60 rijbak, naast het bos. Stallen van 3x3. Instructie aanwezig. Staan nu ong 20 paarden. Is geen manege, de paarden worden geleast.
Tempus_Fugit
Geplaatst: 20-12-06 12:02
is hilversum te ver voor je? Op een boerderij. ong XXX euro stal met hooi en kuil. hebben longeercirkel en trainingsmolen. nog geen bak. overigens is er geloof ik niet direct plaats