Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
]
wat ben jij dom zeg!! je gaat toch zeker niet haarverf op de rug van je pony smeeren! waarom wil je het uberhoud weg? ik had een appaloosa die zit onder de spikkels mischien niet mooi maar het hoord toch gewoon bij het paard? ofniet soms?? heel apart hoor om je paart te verven?? komop zeg loveamira schreef:wat ben jij dom zeg!! je gaat toch zeker niet haarverf op de rug van je pony smeeren! waarom wil je het uberhoud weg? ik had een appaloosa die zit onder de spikkels mischien niet mooi maar het hoord toch gewoon bij het paard? ofniet soms?? heel apart hoor om je paart te verven?? komop zeg
Nouks schreef:Hmmm dat zou kunnen idd, drukplekjes op benen en schoft enzo... Maar dan nog, als een paard ze heeft is het of je eigen schuld, of van bijvoorbeeld een vorige eigenaar, maar je doet er verder niets meer aan.
lotje5lotje schreef:Het gaat om een eenmalige actie, omdat dit paard in het openbaar moet, en ik het niet leuk vindt als mensen gelijk denken dat het paard een vreselijke drukking heeft (paard heeft de vlekken vanaf dat hij 2 is)
Bovendien zijn er legio mensen die elke wedstrijd de witte strepen op de benen van de peesbeschermers kleuren.
Ook zijn er zat mensen die elke 6 weken door de kapper onder handen genomen worden, en die leven ook nog, dus het zal ook wel een keer voor een paard kunnen zonder dat hij er gelijk in blijft!! Ik ben het er wel mee eens dat je niet onnodig aan een paard moet prutsen als het paard er geen last van heeft.

Pluttersput schreef:Ik zou er geen mensenverf op smeren :| Waarom wil je het camoufleren? Je kan dat zowiezo doe met een water verwijderbare verf.. Dat is veel vriendelijker voor t paard..
Groetjes, mij
[baconlover: msn is niet toegestaan]