Ik zit erg te twijfelen aan mijn keuze waar ik nu voor zit.
Mijn pony staat nu ergens gestald waar we een binnenbak hebben en een buitenbak.
Toen ik daar kwam te staan, stonden er maar 2 paarden en inmiddels zijn we nu met 8 man. waarschijnelijk gaan er over een paar maand wel weer 3 weg.
De binnenbak is zo klein dat er eigelijk maar 2 personen erin kunnen.
Na wat wrijvingen wat er van mijn kant is geweest, is dat er iets gestolen is geweest als een leren halster en bemoeizuchtige mensen die lopen te zeuren dat mijn stal te schoon is vond ik het eigelijk wel welletjes.. maar heb er vrede ermee kunnen hebben hoe de situatie daar er voor stond.
Vorige week kwamen er 3 paarden erbij en de prijzen werden 30 euro omhoog gegooid.
Nu vind ik het gewoon heel vervelend dat de stijging van de prijzen nu moet gebeuren omdat ik straks geen baan meer heb, heb wel sollicitaties lopen.. maar je weet natuurlijk niet wat het word, en ik vind de stalling en alles erom heen nu wat te veel worden.
Ik ben opzoek gegaan naar een ander plekje, daar ben ik dit weekend wezen kijken.
mooi ruime boxen, en niet veel ruimte voor veel paarden.. dus dat word geen overvolle bezette bedoeling.. en een buitenbak.
Voor 50 euro minder, en in de zomer zit het onder de 100 euro.
Dit lijkt aantrekkelijk te zijn.. maar mijn vraag is.. zijn er veel mensen die alleen maar een buitenbak ter beschikking hebben en wat doen jullie als de buitenbak niet meer rijdbaar is vanwege gevroren grond?
dit is eigelijk mijn grootste zorg, omdat ik wil dat mijn paardje in iedergeval elke dag haar beweging kan krijgen..

)