Bella schreef:Hier nog iemand die compleet met Sfiejj meegaat!!
Stro laat ik overigens ook niet hangen, en ros er ook wel een keer goed overheen waar de stront zit, maar als ik het er echt niet af krijg, ga ik het dier ook echt niet pijn doen, omdat ik vind dat hij brandschoon moet zijn! (en al helemaal niet met water aankomen in hartje winter, dan is de lol er bij het paard compleet vanaf)
En het is grappig dat je zegt: 'het paard doet het niet om jou te zieken'...kom voor de gein eens kijken en dan zie je dat hij dat wel degelijk doet. Hebben we de stal compleet schoon, legt ie binnen no time (echt luttele seconden praat ik hier over) een dikke drol neer en gaat er pontificaal in liggen....ik zie niet in hoe dit 'niet express' is...(goed hij doet het misschien niet met voorbedachte rade van: ik zal je krijgen, maar enige vorm van opzet is wel in het spel)
Precies. En ik ga mezelf ook niet zo ontzettend martelen dat ik drie uur op dezelfde plek in dezelfde houding moet rossen. Mijn paard vindt het ook niet echt leuk dat ik zo lang op dezelfde plek (kont) zit te rossen. En hij is echt geen watje, vindt ongeveer alles goed. De plekken waar de singel of iets dergelijks komt te zitten maak ik wel helemaal schoon.