GZ bijrijder voor 4,5 jarige schimmelruin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jessir

GZ bijrijder voor 4,5 jarige schimmelruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 21:04

Ik ben op zoek naar een betrouwbare bijrijdster voor 1 of 2 dagen in de week voor mijn 4,5jarige schimmelruin. (dagen in overleg)
Ik zoek iemand die er serieus voor kiest een paard te verzorgen en niet steeds afzegt of er na een paar weken al weer mee stopt. En weet waar hij/of zij mee bezig is.
ik zie graag dat je gemotiveerd bent, ook als het regent en waarbij rijden niet op de eerste plaats staat.

Het gaat om een schimmel ruin van 4,5 jaar en rond de 1,70 hoog.
Hij is nog vrij groen (in dressuur en springen)
Ik zoek iemand voor hem die liefdevol met hem omgaat en hem eerlijk behandeld.
Het wordt een goed toekomstig sportpaard.
Ik weet dat hij veel in zich heeft en dat wil ik er ook uithalen.
Op dit moment word hij nog recreatief en wat basis-dressuur gereden en wil ik later gaan uitbreiden naar de hogere dressuur.
Ik ben niet opzoek naar een springruiter ,maar afentoe een sprongetje maken vind ik niet erg.
Het gaat mij voornamelijk om de dressuur.

Wat ik van je vraag :

- Niet jongeren dan 15 ( mits je hoger dan L-niveau rijd)
- Dat je minimaal L niveau kan rijden. (Je hoeft geen Anky te zijn, maar wel redelijk kunnen rijden, maar vooral lief en geduldig zijn!)
- Een bijdrage levert in de kosten. ( 70 per maand )
- Longeren (in overleg niet noodzakelijk)
- Lekker poetsen
- uitmesten
- En ik heb het liefst dat je 1x per week les neemt ,omdat hij nog vrij groen en jong is.
- En hem de nodige liefde en aandacht geeft.
- Je consequent ben en netjes met de spullen omgaat.
- En betrouwbaar

Je bent verder heel vrij mits hij goed gereden word..
Alles gaat in overleg en niets is onmogelijk.

Ik vind het gewoon erg belangrijk dat mijn paard de goede verzorging krijgt die hij nodig heeft en verdiend.

We hebben alleen een (verlichte) buitenbak dus wel iemand die lekker winter bestendig. (is op kleinschalige pensionstalling )
(De accomedatie voor lessen word gegeven in grote binnen manege er 10meter naast)

paard komt in Maart in Hoofddorp te staan.

Dus ben jij wat ik zoek en lijkt het je wat?
Stuur dan een mailtje !!

Ps : Als extra les wil ik ook 1x per week of meer lesgeven zonder kosten.

Graag hoor ik snel wat terug van iemand !!

Anoniem

Re: GZ bijrijder voor 4,5 jarige schimmelruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 23:29

Dit topic hoort op EA VP, maar daar mag je pas posten na 25 zinvolle paardenposts, vandaar hier een slotje. Mocht je trouwens voldoende posts hebben, wil je dan wel even op de regels van EA VP letten?