Naar de buurvrouw? hELP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Press_Lover

Naar de buurvrouw? hELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 20:28

Hallo Bokkers,

Wij hebben een paard op stal staan, en die wil steeds naar de buurvrouw.. de shetlander:P
Er zit een tussendeur in, en sinds kort trapt hij net zolang tegen de deur aan todat de deur open is.
Nou wij wisten tot wanhoop niet meer wat we moesten doen, want er zat een slot op en hij had dit nu ontdekt en deed het steeds weer. Nou hebben we wat mensen gevraagd, en veel zeiden stroom er op doen! nou dat wilde ons eigenlijk niet aan.. dat vind ik vreselijk. Maar na een week zaten we nog met t probleem, en hebben we er toch een stroomlijntje langs gespannen. Want hij kan niet de hele tijd die deur trappen, want z'n hoeven gaan daar ook hartstikke kapot van. En toen wast klaar.. na een week zeiden we dat lijntje moet er af.. want hij weet het nu wel, en het is ook zo onhandig.
Nouja.. sindsdien ist weer mis.. hij trapt er weer tegen aan.
Hebben jullie nog ideeën? want ik weet het niet meer,

capopjekop

Re: Naar de buurvrouw? hELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:39

Staat het dier lang op stal? Anders is het mss ook wel verveling en zou het kunnen helpen als hij langer naar buiten kan.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 22:02

Waarom heb je het stroomdraadje weer eraf gehaald? Wij hebben er ook wat achter stroom staan, stroom eraf hebben ze na 1 dag al door en dan vallen ze direct weer terug in de oude streken.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 15:42

hij heeft door dat hij de deur kan openkrijgen. Dan zou ik als ik hem was het ook blijven proberen. Is het niet mogelijk dat hij langer buiten komt (afleiding / aan het werk)?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 16:51

Jeetje dat is lastig als hij steeds naar een ander paard gaat. Ze zijn altijd zo slim op een of andere manier kunnen ze eht voelen of er op een draadje wel of geen stroom staat dus ik denk dat de enigste oplossing dan ookw eer stroomdraadje is. Op zich neit zielig natuurlijk want waarschijnlijk als hij het draadje ziet raakt hij hem neit eens aan want dan weet hij het al weer.

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:17

Wat is de reden dat hij dit doet? Werkt vaak beter om dat eerst op te lossen... Of de buurvrouw moet wel errrggg leuk zijn, dan zou ik dat draadje maar handhaven Haha!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 15:20

hij heeft zeker geen vriendje op stal??
waarom vraag je niet aan je buurvrouw of de schet bij hem in stal mag???
of koop er zelf 1 tje .. bij als je ruimte genoeg hebt he Knipoog

hij doet het vast om verveling Gaaaap