ik rijd nu al 6 jaar en al 5,5 jaar wedstrijden.
ik zelf dacht altijd wel dat ik een rechte houding had,niet zoals het helemaal hoort maar dacht dat het wel goed was.toen had ik wedstrijd en werd gefilmd en zag het die avond op de video!!
ik schrok me kapot!!die houding van!
ik had een bolle rug en me schouders naar voor...je zal dan wel denken:je instructeur moet dat toch zien??maar dat zei ze ook wel vaak maar ik reed toen nog op een manegepony en had 1 keer in de week les.(reed wel vaker maar dan geen les)
niet dat dat wat uitmaakt ofzo....toen een paar maanden later werd ik weer gefilmd en toen zag het er al een stuk beter uit!
afgelopen mei werd ik ook gefilmd maar toen op een andere pony waar ik nu KNHS wedstrijden op rijd en toen was ik ook wel weer een beetje geschrokken want ik had me schouders er naar voor...maar dus wat ik hier mee zeggen wou: ik let er altijd op maar tijdens een proef moet ik op zoveel dingen letten en dan vergeet ik me houding!!
.op me protecol heb ik altijd een 6 en heel soms een 7 voor me houding,valt het dan toch mee?ook last van??
groetjes daniella
hier zie je wat foto's van die dag dat ik gefilmd was,dat was in 2-de pinksterdag 2002 concours in heerjansdam

hier zie je een fot an die dag dat ik gefilmd was