Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ja idd er zijn mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken sóchtends voor ze op wedstrijd gaan! sommige hebben mss meerdere paarden om mee te nemen dan is hulp altijd welkom denk ik. ik vind het een erg leuk idee! wie weet is er veel vraag naar...

Toad schreef:Ik wou zelf een merrieveulen kopen, die als ze oud genoeg is laten dekken, en dan hopen dat daar een hengstveulen uitkomt.
Dat wordt dan mijn dekhengst(als het uiteraard allemaal goed verloopt).
Opzich heb ik de tijd, zit nu in 5 havo en wil nog wel een opleiding gaan doen, weet alleen nog niet of ik hem in 4 of in 2 jaar ga doen.
Dan heb je echt een dekhengst met jouw naam.
Ik kan natuurlijk ook gewoon een hengst kopen, maar dan staat hij niet echt bekend als jouw hengst.
Zep schreef:Ik zou zeggen: keep dreaming en leer ondertussen maar gewoon een vak.
Of nee: ga eens een paar jaar fulltime in de paarden werken, dan gaat het plezier er vanzelf wel af
Zep schreef:Ik zou zeggen: keep dreaming en leer ondertussen maar gewoon een vak.
Of nee: ga eens een paar jaar fulltime in de paarden werken, dan gaat het plezier er vanzelf wel af
Toad schreef:Want scheren is opzich wel business, ik bedoel er zijn best veel mensen al die aan huis komen scheren, dus dat is niet zo'n vreemd idee.