Ben namelijk voor de 1e keer geweest maar weet het niet precies wat ik er van moet denken. Mijn paard kan alleen behandeld worden met hele zware medicijnen met heel veel bijwerkingen en daarom ben ik daarheen gegaan. Die troep kan altijd nog. Het is wel zo dat wat er is geconstateerd in het begin stadium is, zou ook nog vanzelf weg kunnen gaan. Dat zeggen ze in Utrecht, maar mijn eigen DA heeft het nog nooit meegemaakt dus weet niet wat te doen. Eric zelf ook niet, maar Steffie die er werkt wel. Maargoed ik probeer eerst dit maar met die leggerantenne is dat nou echt????? Ik begrijp ook wel dat ze niet iedereen kunnen helpen, net als alle overige artsen. En hoe zit dat met dat voer doormeten, is dat nou waar, ik heb het zelf wel gevoeld maar snap het gewoon niet..............dan denk ik ben ik nou stom bezig of niet hoewel wat uit het onderzoek kwam klopte precies met wat ik dacht dus weer twijfels van zou het ''echt'' zijn en waarom zegt mijn eigen DA dat dan niet. Nou alvast bedankt voor de verduidelijking. Groetjes