Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Had er vertrouwen in toen ik het kocht, Equistar is ook super spul maarre Equilux is niets.. Werkt tevens wel een beetje voor de staart ontklitten enzo haha
het word wachten tot de zomer dan maar. 
capopjekop schreef:Heb je dat al eens geprobeerd?Iemand raadde mij green remove spot van cowboy magic aan.
Mijn schimmel heeft nu een gigantische wintervacht want heb d'r niet onder een deken meer staan. En probeer daar maar eens mestvlekken uit te schrobben..
?runningkawa schreef:dat werkt zeker! Vroeger toen ik met mijn schimmel nog wedstrijden reed (ze is nu met "pensioen" en mag zo vies worden als ze maar wilSinds dien een sponsje met lauw water, dat werk op vlekken van 1 dag ook goed
) wastte ik haar benen en staart een dag vóór de wedstrijd. Dan sprayde ik haar na afdrogen meteen in met glansspray. Als ze dan de volgende morgen weer in de poep en pies had gelegen kon je die gele plek er vrij makkelijk met lauw water uitspoelen. 
.
) maar dat gaat bij biotex niet.. Coentjuh schreef:Ja Odetje, maar dat is wassen he en dat is het nou juist...
Equilux spuit je er ff op, beetje erover heen poetsen en voila (tenminste, is de bedoeling) maar dat gaat bij biotex niet..