De paarden(ze staat samen met nog 2 andere paarden) hadden de ruit eruit getikt en op de vloer lag allemaal glasscherven. Sinds ze daar staat is de stal heel nat soppig en er ligt wel wat schoon stro maar dat is bovenop de drek gegooit in een hoekje, de rest is dus vol met pis en strond!. De deuren zijn dicht met als gevolg dat mijn meissie niet naar buiten kan en het ook nog eens donker is. Ik had gehoopt dat dit even tijdelijk was waarna ze weer in de wei mochten maar zo te zien is dit dus de beloofde stalling. Blijkbaar is de loods nu bezet door andere paarden ofzo? Argh ik baal hier zo van, op de een of andere manier blijk ik altijd pech te hebben mbt stalling van mijn paard. De man van de stalling had in het begin gezegd dat als er wat was ik het gerust kon zeggen maar ik heb daar best moeite mee. Hoe zeg ik nu dat ik vind dat ze in een zwijnenstal staat en dat dit absoluut niet het beloofde plaatje was wat ik in mijn hoofd had?
. In plaats van het beloofde lekker naar buiten kunnen en snachts warm in een dikke laag stro staat ze er nu dus in een natte drassige donkere stal, 24 uur per dag zonder dat mijn jaarling eruitkomt. Het meisje van het andere paard heb ik inmiddels gemaild, haar paard stond zelfs aan het glas te knabbelen..., ook zij heeft weleens gezegd dat een pony een behoorlijke wond had en dat werd ook afgedaan met: ach ze hebben allemaal wel eens een krasje.