Met de paarden is gelukkig niets aan de hand en overige spullen zoals laarzen, hoofdstellen etc. zijn blijven hangen gelukkig.
Oh ik baal ontzettend, vond het zo'n heerlijke zadel

Heb vandaag weer een nieuwe zadel aangeschaft. Dit keer heb ik een Euroriding Diamant zadel. Heb er nog niet mee gereden omdat Pregini ziekjes is, Maar ik ben nu alweer verliefd op dat ding.

) en die mensen hebben allemaal geld gekregen van de verzekering, als je maar beweerde dat je het minimaal 1x in de drie maanden geloof ik thuis had liggen. 

, vraag me niet hoe ze die hebben meegenomen, en nog ander tuig voor voor de koets
, hoofdstellen enz)
) maar ik weet dat de meeste mensen hun gelkd terug hebben gekregen via hun normale inboedelverzekering. Officiëel kon dat niet, omdat je je zadel op de manege hebt hangen en je inboedelverzekering geldt voor dingen die je minstens 1X per week in huis hebt of zoiets, maar de een had zijn zadel ieder weekend thuis, om het schoon te maken etc. voor op wedstrijd en de anderen hebben gezegd dat ze het meestal thuis hebben liggen enzo. Bij één iemand wilde de verzekering niet uitbetalen (weet niet meer welke maatschappij) en die heeft brieven etc. van anderen opgestuurd, waarin stond dat andere verzekeraars wel uitbetaalden en toen heeft ze als nog wat geld terug gehad.