Wij hebben zelf geen trailer, de eigenaresse van Gipsy gaat echt geen trailer aanschaffen voor mijn wedstrijdplezier (en gelijk heeft ze) en zelf kan en wil ik het niet betalen.
Er zijn bij mij op stal veel mensen met een trailer, die ik ook wel mag lenen maar die gaan zelf ook regelmatig op wedstrijd en natuurlijk net op dezelfde dagen als ik
Plus dat ik het ook niet prettig vindt om het te vragen. Ik doe het wel, ik zal wel moeten anders heb ik niets, maar het is toch wel even een drempel het zijn tenslotte dure dingen. Uiteraard ben ik er heel voorzichtig mee, zet 'm brandschoon weer op z'n plek, bosje bloemen etc. etc. maar toch...Huren is ook een optie, maar dat loopt ook aardig in de papieren als je dat steeds moet doen en is ook een gedoe met iedere keer regelen, ophalen e.d. (en alle bedrijven die dat doen zitten niet echt direct naast de deur).
Op dit moment ben ik ook nog afhankelijk van iemand die met dat ding kan, wil en mag rijden, al komt daar binnenkort hopelijk ook verandering in, dat scheelt alweer een stuk.
Ik heb inmiddels al weer door dat dat vervoer voor mij echt 90% van de wedstrijdstress is, als ik dat rond heb valt er echt een pak van m'n hart! (Diana bedankt!!!)
Hoe lozen de trailer-lozen onder jullie dat iedere keer op?
Enne, als er iemand is die 15 september niets te doen heeft....