Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Littleghoul schreef:bij ons kost het geloof ik 10 cent per minuut, maar we hebben een minimum wat je erin moet gooien van 1,40 zodat het beetje haalbaar is zeg maar
Needje schreef:Heb van de site van Corton iig de kosten (gem.) voor de elektriciteit.
Voor een sessie van 15 minuten ben je met een solarium van Corton 0,093 euro kwijt. Valt me mee!
Daar komt natuurlijk nog wel de afschrijving van het apparaat bij en de lampen.....
Needje schreef:Ligt er natuurlijk aan wat je per muntje vraagt. Daarom moet ik er dus achter komen hoeveel de daadwerkelijke kosten zijn. (incl. afschrijving enzo)
Stalhouder hoeft er geen winst op te draaien, maar zal wel (indien het apparaat zelf door hun wordt aangeschaft) t apparaat er uit willen halen.
Zazoo schreef:bij ons kost het 50 cent voor 3 minuten. hij staat er nog maar net en heb hem nog niet geprobeerd. ik denk ook dat die angsthaas van mij het eng gaat vinden...
Echt belachelijk! Wie maakt er dan ooit gebruik van? Dan zit je op 5 euro voor een half uur, stel je rijdt 5 keer per week.... 25 euro per week, dat is 100 euro per maand!!! libke schreef:ik vind een half uur wel veel ..als de paarden geschoren zijn heb je aan tien minuutjes genoeg enkel bij volledig wassen voor de wedstrijden dan mss een twintig minuutjes ..denk ook niet dat je er een dagelijkse gewoonte van MOET maken ..trop is teveel .