Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Starbreeze schreef:zie mijn profiel
maar is het niet irritand met bandageren ?? die sokjes?? 
Karoliefje_ schreef:En bandages zijn veel minder functioneel dan bijvoorbeeld peesbeschermers, bijna iedereen gebruikt het vooral voor sier

Is volgens mij ook een keer op t.v. geweest. 
maar geef mij maar de mooie sokken
Jessica15 schreef:Starbreeze schreef:zie mijn profiel
het staat idd wel:D ik vind het juist heel mooi ..maar is het niet irritand met bandageren ?? die sokjes??

: Starbreeze wat heb je een schitterende Fries!!! wat de afstamming? danamuts schreef:Karoliefje_ schreef:En bandages zijn veel minder functioneel dan bijvoorbeeld peesbeschermers, bijna iedereen gebruikt het vooral voor sier
bandages zijn goed voor het mobiliseren van de pezen. Peesbeschermers zijn ervoor om te zorgen dat je paard als hij zijn benen aantikt niet door zijn vel heen gaat. Waarvoor zijn er dan stalbandages??? en geen stalpeesbeschermers? ergens zijn ze zeker te weten functioneler dan peesbeschermers. Anders hadden al die hoge dressuurruiters wel peesbeschermers om in plaats van bandages. dus ik denk dat wat jij hier gezegd hebt, absoluut onjuist is!
Nijntjuh schreef:
Totaal offtopic: Starbreeze wat heb je een schitterende Fries!!! wat de afstamming?