wat te doen van buitenbakbodem?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ikke20

wat te doen van buitenbakbodem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 11:42

ik ga binnekort verhuizen met mn paarden. de wei is van de zomer omgeploegd en opnieuw ingezaaid. nou heb ik een stukje afgezet 20x40 voor een buitenbak. maar wat moet ik doen met de bodem. de bak ligt heel erg hoog dus is niet zo snel nat maar ik moet dan op gras rijden en denk persoonlijk dat dat te glad wordt als het even heeft geregent.
ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven want weet niet hoe lang ik er kan blijven staan(mensen zijn op leeftijd)
ik wil hem ook als paddock gebruiken. wie heeft er een goed ideetje voor mij????

Whild

Re: wat te doen van buitenbakbodem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 13:01

Houtsnippers lijkt mij de goedkoopste oplossing, maar die gaan wel rotten, dus moet je van tijd tot tijd een nieuwe lading laten leggen. Maar in situaties zoals de jouwe, dat je niet zeker weet of je er nog lang blijft staan of niet, lijkt mij dit wel ideaal.

Als je echter zeker weet dat je er nog minstens X aantal jaren blijft, is het uiteindelijk misschien nog wel goedkoper om zand te laten storten.

ikke20

Re: wat te doen van buitenbakbodem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 21:53

weet je toevallig de ong prijzen ervan en wat voor zand zou je dan kunnen laten storten?
ik blijf er als het meezit nog wel minimaal 2 jaar staan.