groetjes bianca
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik vind het belangerijk dat ze eetbare bodembedekking hebben, dat helpt tegen de verveling en zorgt dat het verteringstedelsel niet volledig stil komt te liggen. Ik zou hem dus lekker op stro laten staan. Het ene paard kan beter zijn behoeften orderen dan de andere
Daar is ze lekker zoet mee door het te eten, en ik kan het elke dag verversen met een paar nieuwe plakken. Zaagsel of vlas is maar 1 pak per week ofzo, of dus 2x een halve. Ook kun je met stro lekker dik opstrooien, wat weer kou door gaten en kieren tegenhoud. 

Sjoert schreef:Wat is hemperade precies Karoliena? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Ze staat zoveel mogelijk buiten maar ook die van ons maakt er dan nog een bende van
karoliena schreef:Nee eten ze helemala niet volgens de winkels kon het ook geen kwaad als ze het aten tenzij ze natuurlijk dan de hele stal leeg eten, maar die van mij kijken er neit naar verder. Het is verder gewoon een natuurproduct ook wat neit erg veel uitzet dus ik denk dat als ze een paar happen nemen het oko enit echt kwaad kan
en op lange termijn is het een grote besparing
... Zinn schreef:wij hebben sinds kort rubberen stalmatten.bevalt heel goed, minder uitmest werk,geen nattigheid in de stal, geen urinegeur. Misschien niet zo 'gezellig' maar onze ponys gaan heeeeeel weinig liggen, en we merken dat het hun niets utitmaakt wat er in de stal ligten op lange termijn is het een grote besparing