Ja, zal er later nog wel problemen mee krijgen en ik schaam me dood dit hier neer te schrijven. Ik doe nu nog niet echt veel met haar. Ze heeft haar benen over vier maanden goed bezeert en zodoende mag mevrouwtje doen en laten wat ze wilt. Heb ik vandaag de voerbak moeten verplaatsen want mevrouwtje wilt met de jongens eten. Mevrouwtje wilt ook niet haar eten in de voerbak,nee, het moet op de grond want dat lijkt beter te smaken. Hooi? Op de grond of ze eet het niet! Ik heb haar nu wel duidelijk gemaakt dat het hooi in het hooirek gaat en niet anders! Zo kan ik nog duizenden dingen opnoemen waaruit weer blijkt dat ze verwend is! Ze is natuurlijk nog jong en misshien is dit ook weer een waardeloze reden he!
Zijn er nog meer onder jullie die verwende paarden hebben? 
en dan kom ik er gewoon niet onderuit! Bij mijn moeder doet ie dit vooral, komt ze iets lekkers brengen ( ze was altijd heel bang voor paarden dus dit is al heel wat!) en als meneer het dan op heeft bekijkt hij haar niet meer, draait ie z'n hoofd weg! Verwend nest!
Sneu hè? 

Maar ik wil gewoon niet dat ie zich op zulke dingen zo aanstelt dus ben ik er streng op en t gaat steeds beter.