De stalprijs die ik op dit moment betaal, is incl. de bix.
Omdat m'n paard ziek was geweest en niet genoeg vitaminen en dergelijke uit zijn voer haalde, werd door meerdere mensen aangeraden om van voer te veranderen. Dit voer haal ik zelf in de winkel en betaal dit ook zelf. Het voer van de stal krijgt hij dus niet meer, alleen m'n eigen voer.
Dan is het toch redelijk dat het voer wat gerekend wordt bij de stalprijs, eraf wordt gehaald???
Ik kreeg van de week te horen dat ik gewoon de volle stalprijs moest betalen. Er stond voer wat ik gewoon mocht pakken (wat dus in de prijs berekend is) maar als ik perse m'n eigen voer wilt gebruiken dan was dit m'n eigen probleem.
Ik vindt het echt achterlijk. Dat zou betekenen dat ik bijv. in de winter 4 zakken bix. moet betalen die in de stalprijs berekend zijn (waar ik dus niets van gebruik) en nog eens 4 zakken bix. wat ik zelf koop.

Het voer wat wij op onze stal hebben zit veel energie en eiwit in, Nappie kan die energie nou net niet gebruiken en al helemaal niet het eiwit
Hij wordt er gewoon echt dik van dus geef ik hem z'n eigen voer, laag eiwit gehalte en weinig energie. Er is ook een aantal keer gewisseld van voer en ik vindt dat niet goed dus moet ik maar m'n eigen voer betalen.....
Ook aan supplementen voor simpele paarden die 1x een uurtje lopen op en dag.