Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. En je spoelt het er ook heel makkelijk onder de slang weer af, groene leem heb ik ook wel eens gebruikt maar ik vond het een ellende om dat spul er weer af te krijgen.
. Als je het bij je paard opbrengt, is het ook handig om even een knoop in de staart te leggen.
Karin schreef:Eerder pakte ik het nog wel in met folie, maar mijn ervaring is dat het dan toch snel gaat broeien door de warmte die uit de benen komt, dus tegenwoordig is het gewoon na de rit in de klei, nachtje laten zitten en de volgende ochtend eraf spoelen.
Erg goed spul! Scum schreef:Dat zou ik niet zomaar durven te zeggen. Ik ken icetight niet.
Karin schreef:Valt mee hoor. Tegen de tijd dat-ie gaat liggen is het vast al een eind opgedroogd. Mijn paard staat ook op vlas en bij hem viel de bende de laatste keer heel erg mee.
KiWiKo schreef:antiphlogestine vind ik zelf heel fijn........... maar dan wel die van de VA niet die je in de winkel koopt