namelijk de stal waar ik heb kan zetten bestaat uit 3 opties
1= loopstal met paddok en zomers op de wei
2= binnenbox en s ochtends bij het uitmesten op de paddok en in de zomer op de wei
3= buitenstal (gewoon box waar ze met hun hoofd naar buiten kunnen) s ochtends op de paddok onder het mesten en zomers op de wei.
Ik vroeg me af wat jullie het beste voor een paard zouden vinden licht natuurlijk ook aan het paard maar ik dacht zelf aan een loopstal aangezien dat het natuurlijke gedrag van het paard zeg maar naspeelt kan lekkere de heeledag lopen en in zijn stal gaan als hij wilt o ja ik moet dr wel bij zeggen dat de loopstallen met paddox wel beschut zijn ze liggen achter de binnenbak en een beetje tussen boompjes zeg maar.
Ik vroeg me af wat jullie aanraden het word waarschijnlijk een paard rond de 160 tot maximaal 170 e dan dacht ik aan een steving typje denken jullie dat elk paard buiten kan staan met een lekkere dikke waterdichte deken op ?
Ik wacht wel af wat jullie meningen zijn ik ben benieuwd
).
en inverband met mijn gewicht wil ik ook liever zelf wat grooters en wat stevigers maar geen tinker ofzo die zijn wel supper gaaf maar ik heb ook al eens een tinker gehad toch niet helemaal mijn type paard