Ze loopt niet vrij uit het schouder weg met haar voorbenen en het lijkt alsof ze haar rug vasthoud.
Ik kon mijn vinger er niet zo goed opleggen wat het nou was en waar het weg kwam. Ik kon duidelijk zien dat ze niet lekker liep, ze deed een beetje haar hoofd naar buiten op de volte en rechtsom hield ze haar staart eigenaardig scheef.
Het lijkt alsof ze haar rug vasthoud even achter het zadel.
Maar ik twijfelde erg, want ik kon niet precies zien wat ze nou precies deed.
Mijn vader was het ook al opgevallen dat ze niet helemaal lekker liep in de wei, dus ik verbeeld het me niet.
(wat nogal eens voor kan komen, door overmatige zorgen, dan zie ik dingen die er niet zijn
)Maarrr... Zou dit nog stijfheid zijn van het ongeluk? Ze heeft natuurlijk zo'n verschrikkelijke opdonder gekregen van die wagen en daarvoor was ze ook al een eind onderweg geweest in een flinke draf.
Vervolgens twee week op stal, dat doet je lichaam natuurlijk geen goed.
Ze loopt nu sinds donderdag weer in de wei, zou dat dan nu niet al een klein beetje los gekomen zijn?

Hmmm... ik weet dus niet zo goed wat ik nu moet doen. Nog een paar dagen rust geven? Beetje longeren om die spieren wat op te warmen?
Nog even aankijken en dan toch nog maar eens de DA halen?
Vanavond neem ik nog iemand extra mee, kijken wat hij zegt als hij Isolda ziet lopen. Kijken of hij de zelfde punten ziet als ikke....
Verdorie, wat een gedoe ook!

Het komt vast wel weer allemaal in orde!
gek paard, ze wilde niet meer richting de stal waar ze stond na het ongeluk. Ze zal wel denken, stopt Jantina me weer in dat hok