Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ellepel schreef:jo, nou ik zou nog maar es op m;n fiets stappen en op zoek gaan naar wat anders....
iemand die nu al begint met hou je nog een beetje van me vind ik niet te vertrouwen.
kan misschien mega voor oordeel zijn,maar dan haak ik af

Lynn_Nikita schreef:ja, maar ik heb al zo`n problemen met stalling u, en mn ouders meenemen, eehm, nee dan neem ik wel een vriend mee. Ik heb 3 paarden, t word winter en ik heb geen stalling. heb weiland wat zeikenat is en geen schuilplek. op pensionstalling wor me echt te duur en ben al paar maanden echt overal aan t zoeken, niks gewoon. ja heb nu 1 stal gevonden, 100 pm en zelfverzorging, als ik dus 1 daarneer zet, moet ik nog stal voor de andere 2 zoeken. Elke dag 2 keer op en af voor en na t werken naar verschillende stallingen is stinkmodder. Ik denk dat ik een vriend meeneem, dat we samen gaan kijken of het wat is en of hij weer zo vreemd doet. ik heb gewoon echt een stal nodig, weet anders niet waar ik heen moet
lees net dat ik alweer 2 reactisch heb , dus bij deze
GEZOCHT!!! stalling in buurt van Melick, liefst plek waar ze alle 3 bij elkaar kunnen blijven, weiland met schuilplek!