Ik heb sinds een paar dag gratis mijn eigen weilandje tot mijn beschikking

Heel leuk natuurlijk alleen moet ik nu alles zelf regelen en dat is voor het eerst.
Ik wilde daarom ook weten hoeveel hooi het beste kan voeren per dag aan een haflinger van 1.42 (ze staat het hele jaar buiten) en er staat amper gras op momend. En er komt een schetje bij als gezelschap wat zal die nodig hebben aan hooi. (minie schetje). Ik wil weten hoelang je zeg maar over een baal doet en wat ik het beste kan bijvoeren aan brok enzo.
Wie weet hier wat van en kan me helpen... Ook zal ik wel willen weten of jullie 1500 M2 groot genoeg vinden voor een haflinger en minie schet. Er is een paddock met houtsnippers en vooraan is steen met snippers erover en schuilstal en achter grasland en aan de zeikant is zeg maar daar tussen een bomen rij en dan ook een ruim stuk met grasland. Het is verder heel erg beschut met een dikke eiken boom achterin die een hoop schaduw geeft. Ik denk er over om gewoon onbeperkt hooi te voeren maar weet niet of dat goed zou zijn. (op me vorige stal werd dat wel gedaan omdat de pony's het hele jaar buiten stonden en het land niet voldoende gras heeft staan voor zoveel pony's.
Ik wil jullie mening graag horen dan kan ik alles nog even goed op een rijtje zetten .. (ik heb nu nog geen pony) ga wel bij eentje kijken morgen.
groetjes joslyn.
maar de pony's trappen het dus niet kapot! 
en met een week was alles kort. Ik zou kiezen voor: alleen pony's op het stukje land bij droge grond. En dan een beetje zuinig zijn met je land.
)