Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

marlou16 schreef:@ muisje: Misschien kun je een hooinet gebruikenMijn verzorgpaard staat ook op vlas en krijgt ook kuil. 2 plakken per dag, 1 sochtends en 1 savonds.
missnynke schreef:ik wil binnenkort overgaan op vlas.
mijn 2 paarden doen ongeveer 2 weken met een pak kuil
deniejs schreef:Ik sta nu sinds 2 weken op vlas en voer nu nog hooi bij. Maar ik wil graag over gaan op kuil. Zijn er meer mensen die op vlas staan en kuil bij voeren? Sommigen zeggen dat ik hooi moet blijven geven, omdat ik dan meer kan geven en hij meer te doen heeft. Nu ben ik benieuwd hoe jullie dat doen... Als ik over ga op kuil, wil ik 1,5 pak per week gebruiken. Hoeveel gebruiken jullie nu?
deniejs schreef:missnynke schreef:ik wil binnenkort overgaan op vlas.
mijn 2 paarden doen ongeveer 2 weken met een pak kuil
Dan heb jij zeker wel een groot pak kuil? Want mijn paard zou er denk ik niet zo lang mee doen
muiszje schreef:mijn pony staat ook op vlas, nu krijgt ze hooi, als het weer echt koud wordt krijgen ze kuil. Madame raakt haar hooi niet aan waardoor alles dus door mn vlas gehusseld wordt en ik echt een te irritante stal heb om uit te mesten. Ze krijg daarom ook maar 1 plak per dan aangeboden, waar ze ruim voldoende aan heeft. Ze gaat nog elke dag naar buiten dus verveelt zich niet.
Als ze wel langer op stal moeten staan krijg ze haar hors-lyx liksteen, daar is ze ook altijd zoet mee.