Vandaag had ik les en zei mijn instructrice op het eind, super gereden.. maar het haffie moet slanker worden hoor!
Ze vond haar erg ingevallen op haar flanken, en schraal op haar buik, je zag de lijn zegmaar heel goed lopen.
Toen ik terugkwam van les, en haar daar zo zag staan schrok ik eigenlijk wel een beetje.. ze was écht ingevallen, en haar buik was inderdaad schraal.
Ik heb toen de staleigenaresse gevraagd wanneer ze naar het andere land gingen, pas volgende week..
Toen ze vroeg waarom liet ik haar prom zien, en ze schrok eigenlijk ook wel een beetje!
Alle fjorden/tinkers bij Promiss in het land zijn gewoon óf op goed gewicht (maar eigenlijk allemaal wat aan de dikke kant, sommigen ecth te dik)
Prom is dus de enige!
Promiss is 2 weken geleden ontwormt met een duur middel (wordt allemaal tegelijk op stal gedaan) Dus wormen sluit ik eigenlijk uit..
Ze worden nu om de dag bijgevoerd met kuilgras.
Verder krijgt ze geen brok, alleen na het rijden een halve schep Pavo's Natures best, omdat ik daar proefverpakkingen van heb gesprokkeld, als die allemaal op zijn (denk eind november 8) ) gaat ze weer op granenmix.
Vanmiddag heb ik een uur lang op de poetsplaats gestaan na het rijden, en haar hooi voorgeschoteld.. dat at ze lekker op, maar om nou iedere dag een uur op de poetsplaats te staan
Heeft iemand een idee hoe ik haar wat minder schraal en ingevallen kan krijgen?
Moet ik misschien brok gaan bijvoeren?Maak me best wel zorgen om dr.. vond haar ook niet Prom zegmaar, er mistte net iets aan haar.. (ze had geen koorts)

) zo was afgevallen heb ik ook foto's gemaakt.