14 jarige pony met lichte artritis?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Omarlover85

14 jarige pony met lichte artritis?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 10:58

Hoi

Ik had een vraagje. Binnekort komt men vroegere pony die ik 2 jaar geleden verkocht heb terug naar mij. Er zou bij hem artritis dus ontsteking op de voorknieën zijn vastgesteld. Hij zou het best op de wei moeten staan voor beweging en dat konden de nieuwe eigenaars hem niet bieden omdat hij daar op een privéstal staat. Dus Lucky Me komt hij terug naar mij. Veel mensen verklaren me gek omdat ik een ongezonde pony terug neem zonder ik er iets mee kan doen maar dit vind ik niet erg! Ik heb tenslotte 8 fijne jaren met hem meegmaakt dus dit is het minste wat ik kan doen. Ik heb dus al een weitje voor hem gevonden. De mensen zeidde me ook dat hij al medicatie krijgt nl rucosan maar vind er niks over terug op het net. Wat ik wel veel tegen kwam is Primeval en Cortaflex. Nu vroeg ik me af wat ik hem het beste kan geven voor een goed resultaat. Hij zou nog wel als wandelpony in de zomer gaan gebruikt worden als het lukt voor hem. Oh ja ben wel wonend in België. Heb de sites al bekeken maar zou liever reacties hebben over ervaringen met de producten. Alvast bedankt!!

Afbeelding

Groetjes