Mijn merrie Fee, is 5 jaar en kan nauwelijks stilstaan of ze moet ergens aan zitten. Zodra ik haar even vraag om te wachten op mij, wanneer ik de deken goed leg, stort ze binnen de kortste keren naar de grond en gaat opzoek naar blaadjes/grasplukjes ed.
Heel vervelend, want ze doet het ook overal in de stal! Het hout is aangevreten, de palen zijn beschadigd.. En ook wanneer ik even tijdens het opzadelen de peesbeschermers in haar voerbak leg, heeft ze ze vast en gaat ermee rondslingeren!
Ze is een week geleden nagekeken door de tandarts, om verschillende redenen. Ze kan ook geen honger hebben omdat ze de gehele dag aan een voedingsschema vastzit met regelmatig hooi en voer enz. Zou het speelsigheid zijn, of gewoon verveling??
Omdat ze dit al vanaf haar aankomst bij ons thuis doet, denk ik dat het verveling is.. Iemand hier ook ervaring mee? Ze heeft dus geen last van de tanden, en kan gewoon tijdens haar alledaagse ding in contact komen met mijn andere pony.. Verveling is haast onmogelijk zou je denken!
xx MyFee

Ik ga deze week is opzoek naar een speelbal, aangezien ik toch vakantie heb.. en ik laat nog van me horen!