Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

chipieke schreef:Hoi,
ik sta nu met mijn 3 paarden 24/7 op een stuk weide. Mijn kleinste heeft een stal van 3 op 4 en mijn twee grootste staan gezellig samen in een stal van 9 op 4. Ik mag hooi, stro en voordroog nemen zoveel ik wil. De eigenaar zorgt voor de omheining en het onderhoud van de wei. Maandelijks betaal ik €260 voor de drie. Ik heb een piste van 20x40 en eentje van 20x60. Ik heb een eigen zadelkot met 3 kasten en een geweldige omgeving om te gaan buitenrijden. Als je mijn weide niet weet liggen, zal je ze ook niet vinden want ze ligt ongelooflijk afgelegen! Lekker veel privacy dus.
Maar nu hoor ik van iedereen dat ik ongelooflijk veel geld betaal voor een weide. Klopt dit?
groetjes!
chipieke schreef:Het is echt een prachtige wei, we hebben veel gras, heb zelfs een extra gast staan omdat er teveel gras blijft staan. maar als ik het zo hoor mag ik gelukkig zijn
Vast niet in de buurt van de Randstad... Yank schreef:chipieke schreef:Het is echt een prachtige wei, we hebben veel gras, heb zelfs een extra gast staan omdat er teveel gras blijft staan. maar als ik het zo hoor mag ik gelukkig zijn
Nou ja, te veel gras is ook niet alles natuurlijk.
Hoe is de omheining? Wat doen ze jaarlijks aan onderhoud (bijzaaien, opnieuw inzaaien, rollen etc. etc.)? Ook dat zijn dingen die meetellen.
runningkawa schreef:86 euro per paard veel?
Spot goedkoop noem ik dat met alles wat jij erbij hebt

Ik betaal ongeveer net zoveel als jij per paard, en ik vind dat ik echt geluk heb want het is absoluut goedkoop en de paarden worden perfect verzorgd
Er zijn wel mensen die mss goedkoper staan, maar die hebben vaak lang niet zo'n mooi plekje of ze moeten nog zelf voer kopen enzo.