Muggen in de stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Muggen in de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 07:18

Wij wonen in een gebied met erg veel muggen, tegen de plassen en polder aan.
Dit jaar is het echt heel erg, hele wolken zijn er. De paarden willen 's avonds heel graag naar binnen maar ook op de stal zijn er heel veel met als gevolg schuren tegen de stalmuur aan.
Wie kan me een goede tip geven om daar iets tegen te doen? Ik bedoel dan een echt bestrijdingsmiddel dat ik bv 's morgens spuit (oid) zodat de stal 's avonds weer geschikt is om ze binnen te zetten. Muren insmeren met iets? Iets ophangen????

juweeltje

Re: Muggen in de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:37

citroen helpt altijd wel een beetje, en als je je paarden dan ook insmeert met citroen-spul, komen ze daar ook minder naartoe.
en die plakstrippen, die ze meestal voor vliegen gebruiken, kan je ook wel hangen bij de ramen of de deur...
Meer ideeen heb ik niet voor je, sorry;)
(een supergrote spin kopen voor in de deurgan en de ramen zodat er niets meer binnekomt, marja.....ik zelf raad het je niet aan;))

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 13:48

De spinnen laat ik juist al hangen om die reden!!! Haha!

juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:27

hahaha ja da's dus mijn probleem: ik heb eensupergrote spinnenfobie, dus die mugjes kunnen zo vbinnenkomen. Maar met allemaal citroen dingetjes word het wel wat minder;)