Hallo,
Ik heb een verzorgpaard 5 minuten (op de fiets) bij mij vandaan. Hij heeft een ruime stal, en er zijn 2 ruime weilandjes. Er zijn verder nog 4 kleinere stallen over waarvan er 2 bezet zijn voor de kalfjes (is een koeienbedrijf). Ik wilde misschien vragen aan de eigenaar van mijn verzorgpaard of ze een van haar landjes wilde verhuren aan mij zodat ik daar een tinker kan plaatsen. En eventueel van 2 van de 4 overige stallen 1 ruimere stal maken zodat de tinker daar snachts in kan (zelf de verbouwing van de stalling betalen) verder van het hooi, stro en maïs allebei de helft betalen..en de huur van het land en stalling. Ze zou hem denk ik 's ochtends buiten kunnen zetten en ik kan ze weer binnen zetten. Verder krijgen ze alleen hooi..en als ze gewerkt hebben een flinke schep maïs. Er is daar een mooie omgeving om buiten te rijden (geen bak enz.) een mooie poets en afspuitplaats. En genoeg ruimte voor een eigen kastje voor zadel en spullen enz. Verder krijgen ze dan lekker een appeltje zo nu en dan. Voeren doe ik dan zelf als ik ze binnenzet, en zoals op de donderdag kan ik niet (moet dan werken) kan de eigenaar van me verzorgpaard het doen. Is dit een goed idee om aan de eigenaar te vragen of lijkt het jullie niet zo'n goed idee? En wat zou ik hier ong. voor moeten betalen als jullie dit zo lezen? Hoop dat jullie reageren..alvast bedankt
Groetjes..