Mijn 6 jarige ruin van 1.75 staat nu gestald bij kennissen. Hij stond daar al langer maar deze mensen wonen er nog niet zo lang maar zijn wel goede vrienden geworden. Ze hadden nog nooit eerder paarden gehad maar zij heeft wel eerder gereden.
Nu is het zo dat de paarden in het weekend paar pas om een uur of 11 / 12 eten krijgen. Het is ook wel vaker voorgekomen dat ze er na zes uur achterkwamen dat er niet genoeg brokken waren om te voeren. Er werd dus wat geleend bij de buurman. Daarnaast is de bak niet meer te berijden na een paar regenbuien. Ik heb wel de mogelijkheid om met mn paard naar de club te gaan maar dan ben je zo 2 uur verder met rijden, vervoer enz enz.
Ik zit nu in het laatste jaar CE, wordt druk dus.
Ik heb een stalling gevonden met binnenbak en molen. Dit kost wel 100 euro meer per maand. Daarnaast is de stal 3 bij 3 m. Dit is kleiner dan waar mn paard nu staat. Wel kan hij naar buiten met zn hoofd.
Ik vind het wel moeilijk om te kiezen, kan ik het maken om per 1 nov mn paard te verhuizen? Ik ga namelijk de eerste 2 weken van nov op vakantie en mn paard gaat dan naar een trainingsstal, zo dat ik zeker weet dat ie beweging krijgt.
Iemand tips of vergelijkbare ervaringen?