wat te doen ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jen_2oo6

wat te doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 15:14

Ik heb de laatste tijd echt zo van leuk om naar mijn (verzrg) paardje te gaan maar elke keer rijdt ik daar alleen en altijd hetzelfde, Ik ben hem nou kunstjes aan het leren voet omhoog tillen kan die al. Tong uitsteken had ik weer iets te doen.

maarja het is gewoon niet afwisselend genoeg meer en ik krijg steeds minder nijgingen om naar hem toe te gaan, Omdat ik dan daar niks te doen heb. Steeds hetzelfde haalt de lol er ook vanaf. En er is ook al geen dressuurbak aanwezig

Wie weet een site waar je nog meer zulke kunstjes kunt laten leren aan je paard. Of iemand ideën voor een keertje afwisseling.

alvast bedankt

friesiszwart

Re: wat te doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 10:38

Het is inderdaad niet prettig altijd alleen te rijden. dit mis ik ook nu ik mijn paarden bij huis heb. Is het mogelijk om bv 1 x in de week een les te nemen? of met iemand een buitenrit te maken.

laura86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:55

Het rijden vind ik zelf alleen leuk als ik vooruitgang boek. Dat houd de motivatie erin. Misschien dus een idee om les te nemen, en anders moet je misschien eens bij het topic over vrijheidsdressuur kijken of ff googlen, daar zijn vast nog heel wat kunstjes te vinden.

fienntjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:00

Je kan een parcourtje maken waarbij je allemaal opdrachten moet doen. Cavalettie is ook heel leuk Haha!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 07:59

waarom ga je gewoon niet naar een parkje of een keer naar het bos Knipoog
heb je weer wat nieuws mee gemaakt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 08:00

Zorg voor veel afwisseling.

(Indien je de mogelijkheid hebt natuurlijk)

wandelen
longeren
springen
buitenrit
spelletjes
gewoon eens een tutdagje. Niks serieus doen, maar lekker uitgebreid poetsen en knuffelen
parcoursje bouwen
enz
enz

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 08:01

Misschien kan je een keer per week ergens heen gaan, les of naar het bos. Je kan ook gewoon een buitenritje langs de weg maken. Of je kan af en toe springen
Een leuk kunstje om je paard te leren is trouwens kusje geven