Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?
) Anders ga ik het vanavond weer wassen met de shampoo. Ik heb ook geen idee hoe het komt.. het is geen zomerexceem, want in de zomer heeft hij verder niet geschuurd..alleen nu hij weer op stal komt.. iemand een idee?

Neonlight schreef:Oke, nu ga ik heel Bokt over me heen krijgen.....![]()
Wij hebben er ook eentje, schuren op stal en ook nog luchtzuigen. Geen exceem, het is puur een aanwensel bij haar, een echte stalondeugd. Echter als ze er aan begint gaat het kapot en jeuken en dan begint de ellende. Wij hebben ze achter een stroomdraadje gezet, en het gaat echt perfect. Buiten schuurt ze niet (dus als ze overdag nu buiten staat heeft ze ook echt geen jeuk) en 's nachts schuurt ze binnen nu ook niet, wat ze in het verleden wel deed. Kan zielig zijn, zo'n stroomdraadje, maar ze is nu 100% zeker jeukvrij (anders zou ze buiten nog wel schuren) en omdat ze zich niet meer kapotschuurt is ze ook uit de vicieuze cirkel van de jeuk, die ontstaat bij het genezingsproces van wondjes.