Oster Shampoo.. Iemand ervaring?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Oster Shampoo.. Iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 20:54

Ik heb net de paardendrogist catalogus binnen en ik zit met boodschappen lijstje klaar om allerlei dingetjes te bestellen.

Nu heb ik dus nog shampoo nodig en nu zit ik te kijken naar de Oster Shampoo..

Je hebt Black pearl voor zwarte paarden, Show White voor witte paarden en schimmels en Orange cream voor hele vieze paarden met urine en mestvlekken..

Ik wil eigenlijk deze shampoo bestellen.
Maar ik wil wel weten of het dus echt werkt..

Dus deel mij jullie ervaringen Lachen

Lancome

Re: Oster Shampoo.. Iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 20:56

Ik weet nog niet of het werkt wat kleur betreft. Ik heb de Shampoo voor zwarte c.q. donkerbruine paarden. Maar hij is zuinig in gebruik en wast wel goed schoon. Denk dat je voor meer kleureffect eerst wat vaker de shampoo moet hebben gebruikt. Ik heb de fles net.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 21:00

Oke Lachen

Ik zou voor mijn paard de Show White moeten hebben.
Ik ben erg benieuwd of dat ook werkt..
Zoals ik op het plaatje kan zien is het wel paarse shampoo, dus zou het een soort zilvershampoo moeten zijn..

Doordat ie zuinig in gebruik is trekt het mij wel, want een wit paard kieper ik toch al gauw een halve fles shampoo over voor resultaat Bloos

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 10:59

ik heb oster shampoo en gebruik hem al 4 maanden en was heeeeel regelmatig!

ik had de aloe vera met tea tree ivm eczeem en het werkt echt!
Die voor show enzow heb ik niet gebruikt maar deze werkte echt bij mijn paard heeft geen last van eczeem meer Knipoog

Je kan namelijk eerst je paard nat maken en dan een emmer vullen en daar een scheut shampoo in doen en dan met een borstel op je paard aanbrengen en dan bespaar je veel shampoo en meer heb je niet nodig!

ideaal dus Knipoog