toiletteren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

toiletteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 12:44

Donderdag heb ik een keuring met mijn eigen pony. Gewoon voor de lol, niet voor het stamboek ofzo. Het word georganiseerd op een paardenmarkt. Maar nu wil ik uiteraard mijn pony wel mooi laten voorkomen en toch gaan we stiekem wel voor de 1e prijs. Hoewel dit onhaalbaar klinkt aangezien ze te dik is en al 21.. Maar goed, dromen mag altijd he Knipoog
Maar nu had ik een paar vraagjes;
Hebben jullie goede tips om te toiletteren?
En wat staat netter, een hengstenvlecht of manen los? Ze heeft hele lange manen.
Het is overigens een kruising tussen dartmoor en connemara Lachen

sjanien

Re: toiletteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 13:14

Ligt eraan hoe lang de manen zijn en of het een mooie dikke bos is. Dan zou ik ze wassen en goed kammen en mooi los laten hangen. De hoeven mooi invetten. En in de staart na het wassen paar vlechten maken dan heeft de de volgende dag mooie golven. En met een stukje schapenvol kun je haar vacht mooi glimmend maken. En je kunt babyolie gebruiken voor haar neus en rond de ogen. Maar ik weet niet welke kleur ze heeft of kan. Dat zie je ook veel bij arabieren. En de sokken er mooi aan laten zitten. Vraag me eigenlijk af of je bij dat ras de sokken er wel eens af mag halen.