Vandaar mijn vraag, wat betalen jullie voor zaagsel en waar halen jullie het? Wij zitten zelf omgeving Eersel.
Als het overal zo duur is zal ik maar wat extra's gaan betalen, maar ik wil natuurlijk geen dief van mijn eigen portemonnee zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jomaro schreef:Betaal voor 1 baal houtkrullen 7.85 euro. Vlas 6,50 Weet wel dat die prijzen hard zakken als je een paar pallets gelijk af kan nemen.
Neonlight schreef:en als het veulen gespeend is toch nog een keer op vlas probeer over te stappen, met azijn of zo.
Ook als ik er 3 pakken in gooi. Haar behoefte doet ze in 1 hoek, dus maakt ze haar stal ook amper vuil. Bij vlas gebruikte ik 5 pakken in de week en lag ze nog op een kale vloer. Uiteindelijk dus veel duurder, en de staleigenaar vindt het ook niet goed als ik constant zo veel gebruik. Dus azijn proberen en als dat niet werkt laat ik gewoon zelf de krullen komen.
De laatste ronde 's avonds (23 uur) krijgt ze nog een berg ruwvoer waar ze ongeveer 3 uur mee doet (is een schrokop, stal ligt dan echt vol en meer kan er niet bij in de stal), daarna begint ze aan de vlas totdat we 's morgens weer ruwvoer geven. 
marloezzke schreef:7,- voor krullen, halen we atlijd in someren.