Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:Ik veeg het ook aan de kant en leg dan het hooi op de grond
)
flettie schreef:Gewoon op de grond bovenop de houtkrul. Ik maak de plakken ook niet los voor ze. Zijn ze zelf wel een tijdje zoet mee om die plakken los te krijgen.
) Ik heb de paarden in de winter altijd in de bak staan en voer ze hooi in de bak. Ik ben alleen bang dat ze dan wel teveel zand binnen krijgen, of vissen ze het daar ook gewoon tussenuit? Ik heb het ook wel een tijdje met kruiwagen en al in de bak gezet, maar dan gooien ze de kruiwagen om en ligt het alsnog in het zand. Mariskatw schreef:Hm.. maar dan heb ik nog een ander vraagje (als ik zo vrij mag zijn en vraag te stellen in andermans topic) Ik heb de paarden in de winter altijd in de bak staan en voer ze hooi in de bak. Ik ben alleen bang dat ze dan wel teveel zand binnen krijgen, of vissen ze het daar ook gewoon tussenuit? Ik heb het ook wel een tijdje met kruiwagen en al in de bak gezet, maar dan gooien ze de kruiwagen om en ligt het alsnog in het zand.
Bij ons vissen ze dat er wel uit!
Wij voeren het gewoon op de grond. Ze snuffelen het zelf er wel tussen weg. Als ze wat vlas binnenkrijgen is het niet ernstig... 

Mariskatw schreef:Hm.. maar dan heb ik nog een ander vraagje (als ik zo vrij mag zijn en vraag te stellen in andermans topic) Ik heb de paarden in de winter altijd in de bak staan en voer ze hooi in de bak. Ik ben alleen bang dat ze dan wel teveel zand binnen krijgen, of vissen ze het daar ook gewoon tussenuit? Ik heb het ook wel een tijdje met kruiwagen en al in de bak gezet, maar dan gooien ze de kruiwagen om en ligt het alsnog in het zand.