Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze kreeg een onwijs dikke vacht (in het begin nog niet zo en toen hebben ze haar als het echt koud was een deken op gedaan.. en zo gauw het hard ging waaien werd ze in een stukje beschutting gezet lees stal met 3 dichte kanten
) maar het kan best hoor
Je moet in het begin wel even kijken of ze een dikke vacht krijgen of niet.. bovendien kunnen ze zonder deken makkelijker warmte behouden dan met..
Dat heeft te maken met de ligging van de haren. Onder een dek kunnen de haren niet goed komen te staan zodat er een lucht laagje tussen komt.. maar ik laat het aan de eigenaar over.. Je moet kijken wat voor jou paardje het beste is, en wat het beste helpt jou paardje warmt te houden.. kan die het nog prima zonder dek? of heeft die er echt een nodig anders bevriest die

kinsealy schreef:Een inloopstal is idd erg tof, heeft onze oude kwpn-er nu ook, kan ze zelf kiezen, binnen of buiten.
Daarvoor zetten we haar met slecht weer ook binnen of had ze een regendeken op en in de winter een winter deken, ze kan echt rillen van de kou (zelfs als het regent in de zomer), dus dat heeft ze dan echt wel nodig, hoewel ik persoonlijk niet echt een voorstander van dekens ben, maar als ze het zelf niet (meer) goed kunnen regelen moet het gewoon!
Maar gewoon 's nachts binnen zetten als je denkt dat het nodig is!

depaardjes schreef:mijn fjordje gaat naar binnen ze is al 23 jaar wie weet mischien vind ze het te koud het is erg lastig om dat aan haar te zien