Ik heb dan altijd het gevoel dat zowel de paardjes als wij een beetje als mollen leven...'savonds geen puf en zin om te rijden omdat het donker en koud is (heb wel licht in de bak overigens), maar na een dag hard werken ontbreekt echt de puf.
Op woensdag (vrije dag) en in het weekend proberen we natuurlijk zoveel mogelijk leuke dingen te doen, maar als het echt slecht weer is dan houdt dat ook een beetje op.
En helaas heb ik geen binnenbak....
In die periode staan de paardjes (2) niet meer in de wei, maar in de bak en kunnen elk hun eigen box inlopen. Ze krijgen veel hooi en Hartog gras (in die bakken).
In de bak leggen we ook nog takken om aan te knabbelen. Dus we doen er alles aan dat ze zich niet vervelen. En ze hebben elkaar natuurlijk.
Toch de vraag: wie weet nog leuke dingen om te doen of die je een goed gevoel geven als het winter is? Dus in plaats van kniezen dat je niet kunt rijden iets positiefs doen met de situatie (die kun je toch niet veranderen).
Een voorbeeldje: we hebben net hele mooie nieuwe winterdekens gekocht (die Rhino Wug met ruitje), die zijn zo mooi, dat je bijna gaat hopen dat het snel winter wordt (dat bedoel ik dus)
Of: straks is de mais er weer af, en dan kunnen we weer rijden op het bouwland van de buurman.
Ook iets dat alleen in de winter kan.
Nou ja ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, alles is welkom!

Heel poetisch dit...leuk hoor, dankje. Dit is er idd een in de categorie 'goed gevoel'.
Aan de hand kan je ook stapwerk doen. Zou ik ook de deken oplaten, zijn ze niet springerig van de kou en het belemmerd toch altijd de beweging.

....