Leuk spelletje!!
Dus die staat de hele dag te kloten met haar waterbak. Een mond vol water nemen, lozen in je voerbak, daar flink wat in roeren met je neus, waardoor de gaatjes verstoppen en je een klein "neus-zwembadje" hebt.
Drinkbak laten overstromen is ook leuk, dan loopt het water bij je neus langs, voelt zo grappig

Maar in dit geval helemaal niet leuk, iedere dag haal ik twee kruiwagens smerig stro uit haar box. Ze maakt alles smerig met dat water doordat ze er in rondloopt. En dat is nog niet eens zo heel erg, maar haar benen worden ook steeds een beetje nattig en dat moeten we zo veel mogelijk voorkomen.
Nu ligt er tot grote frustratie een steen onder de lepel. Geen water meer voor haar om mee te spelen.
Ze krijgt morgen water uit een emmer, ze kan nu niet meer de hele dag door drinken. Dit is wel heel vervelend. Voor haar EN voor mij, ik loop nu vier keer per dag met emmers te slepen

Iemand een tip voor dit soort onschuldige stalondeugden?
doe ik de deur open, staat er zo'n 10 cm water in mn stal!!! mn drinkbak was blijven lopen en liep dus nog steeds toen ik daar aankwam. echt balen joh. maar op jou probleempje zou ik ook geen oplossing weten...
) of door een tuinslang van de kraan naar de stal te maken. Dit is toch tijdelijk. 
Misschien kan je haar ook een berkentak geven, vinden ze lekker om daar helemaal de bast vanaf te schilen.