Uwstal.nl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Uwstal.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 08:54

Wie heeft er ervaring met Uwstal.nl?

De site ziet er keurig uit vind ik. De prijzen zijn ook goed (voor zo ver ik er tot nu toe ingedoken ben).

Ik ben rustig aan opzoek naar een buiten stal er bij zodat ik wat meer ruimte heb. Ik heb nu nl maar 1 box die als wagen + hooi opslag dient en dan heb ik soms toch een probleem als ik er een op stal wil zetten (als ze bezweet zijn, of als er eentje hoog drachtig is).

Barb

Re: Uwstal.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:42

Er is hier pas geleden nog een topic over geweest, weet niet meer precies wie hem opgestart heeft.

Ik heb goeie ervaringen met ze.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:45

hier heb `m even opgezocht...

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:31

En ook mijn ervaring is zeer positief. Snel geregeld, netjes thuisgebracht en goed materiaal. Zelfs de shetten weten het niet te slopen Haha!

Ivanhoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:46

Ik heb op dit moment 3 stallen in bestelling staan bij uwstal.nl
Ik ben er zelfs voor naar Heerhugowaard gereden om eerst met eigen ogen te zien wat het precies is, en hoe alles eruit ziet. We waren wel verbaast dat we door een kantoorpand, trap af en uiteindelijk in een loods terrecht kwamen, dus geen nette showroom, maar we werden super geholpen.
Het ziet er allemaal degelijk uit. Ook de prijzen vind ik heel schappelijk, want zelfs het brengen zit erbij inbegrepen. Ik krijg ze pas in december dus ik moet nog ff wachten, maar ben superbenieuwd!

pennyputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:45

Het zijn goede boxen, super sterk en zwaar. ( daar had ik eerst mijn twijfels over gezien de prijs)
Eenvoudig te monteren , zelfs voor iemand met twee linkerhanden.
Het enige minpuntje is het hout, zachthout maar dat kun je vervangen door hardhout of kunststof.

Ik heb voor deze stallen gekozen omdat ze eenvoudig zijn te bouwen en ook weer snel weg te halen. Als je dus eea wilt wijzigen of uitbreiden is dat eenvoudig te realiseren. In mijn geval, 2 stallen, heb ik ook geen bouwvergunning aangevraagd omdat ze net als zeecontainers demontabel zijn.

Geen mooie showroom...... lijkt me geen probleem, want die dure showroom kost geld. Je raad het al, dat wordt doorberekend aan de klant.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:12

Ik ken juist iemand die echt spijt heeft. Hout inderdaad superbagger, spijlafstand is veel te groot. Ik zou dan eerder even doorsparen voor wat anders..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:09

Dit is al wel een heel oud topic, 2006.
Dus hier maar even een slotje.